středa 15. srpna 2018

Jablečná přesnídávka bez zavařování

Potřebujete jen jablka a volné odpoledne. A teď už si prozraďme, jak si přesnídávku doma připravit :) Jablka omyjte, oloupejte a nakrájejte na čtvrtky. Tématem dnešního článku bude jablečná přesnídávka bez zavařování , na které si můžete pochutnat jak vy, tak i vaši malí drobečci.


Když se ale večer po celodenním zavařování totálně utahaná a. Už samotná jablečná přesnídávka je skvělá, cukr v ní vůbec nechybí. Urodilo se vám letos tolik ovoce, že ho ani nestíháte sníst?

Zavařte ho v podobě domácí přesnídávky! Nejen, že k ní stačí jen ovoce a voda, takže v sezoně dost ušetříte, ale navíc budete mít jistotu, že svým dětem dáváte pyré bez přidaného cukru, zahušťovadel či dokonce konzervantů (což se nedá říct o všech kupovaných přesnídávkách). Jablečná povidla bez zavařování recepty, které budete milovat. Sezóna ovoce vrcholí a je potřeba ho uchovat na dlouhé zimní měsíce. Zužitkujete úrodu a připravíte svým dětem na zimu zdravé a levné svačinky.


A nejen jim, ovocné přesnídávky zachutnají i dospělým. Vynikající jablečná přesnídávka :) Recept, hlavně když máte doma hodně jablek a potřebujete je spotřebovat. Recept na přesnídávku bez zbytečných přísa která je vhodná pro děti.


Základ tvoří jablka a zbytek ovoce podle výběru.

Někdo doporučuje vařit rovnou, já jsem si jablka nakrouhala v robotu a pak dala do většího hrnce. Podlijeme trochou vody, stačí pár centimetrů a dáme vařit. Pak rozmixujeme tyčovým mixérem, přidáme cukr a. Pokud je nebudeme loupat, klidně i kartáčkem a pod teplou tekoucí vodou, aby byla skutečně čistá. V případě, že je loupeme, zbavujeme stopky, jádřinců a zbytků okvětí a krájíme na kousky, připravíme si vodu s kyselinou citronovou nebo s octem. Já jsem rozmixovala švestky s banánem a bez vaření,zavařila jsem je na 100stupňů a chtěla jsem vědět jak mi dlouho vydrží,protože pak jsem se všude dočetla,že se to ovoce má převařit,tak nevim jestli to je vůbec k jídlu.


A nevim jestli to dceři vůbec můžu dát,tak mě to mrzí. Zavařování jablek bez plísně recepty, které budete milovat. Jinak jablečnou přesnídávku budu dělat taky,ale už s. Letos je jablek dostatek, proto využijeme bohaté jablečné nadílky a naděláme slaďounká voňavá povidla. A také skoro bez práce. Prostě je strčíme do trouby a počkáme.


Pak se budeme držet, abychom je nesnědli dříve než je nandáme do skleniček. Jsou naprosto vynikající. Dětská jablečná přesnídávka - recept.


Přečtěte si, jak jídlo správně připravit a jaké si nachystat suroviny. Vše najdete na webu Recepty. Lze ji připravovat i pro diabetiky, jestliže ji nebudeme sladit a nebo použijeme doporučené sladidlo.


Sháněla jsem recept na přesnídávku bez cukru a pudinku, kterou bych mohla dát své 7měsíční dcerce.

Musím říct, že přesnídávka je výborná, ujídá ji i tatínek. Ve sklepě vydrží opravdu hodně dlouho, našli jsme pár skleniček po dvou letech a je stále dobrá. Banány přesnídávku osladí, takže cukr není potřeba a zároveň ji zahustí, tudíž není.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky