středa 11. listopadu 2015

Jak polít dort čokoládou

Jakou čokoládu použít na potahování dortu? Lze vůbec docílit toho, že povrch bude krásně lesklý, a ne popraskaný? A jak vlastně celý korpus čokoládou krásně pokrýt?


Jak polít dort čokoládou Od Jana Foberová 29. Tématické fráze: jak polít dort čokoládou jak nazdobit čokoládový dort jak nazdobit dort dort s kinder čokoládama recept na čokoládový dort čokoládový dort recept jak polet dort cokoladou jak nazdobit dort cokoladou cokoladovy dort nazdobeny ovocem jak nazdobit dort ovocem jak nazdobit dort pavlova jak nazdobit dortu jak. Můžete mi někdo poradit, jak polít dort čokoládou , aby to vypadalo kloudně?

Už jsem tady něco pročetla. Mám dělat na čtvrtek zavřenou knihu, krémovo-čokoládovou. A nechtějí tam mít nic napsanýho, ani zbytečně moc marcipánu (myslím, že to bude takovej hnědej obdélník :-( ), čili to nemám čím zamaskovat.


Jako rozhodně vím, že to nerozetřu do. Mamči, nemáte nějkaý fígl, jak polít dort čokoládou vč. Moje představa je, že si udělám klasickou čoko polevu z hořké čokolády a pak dort celý poliju.


Ale chtěla bych, aby poleva byla hezky hladká. Vše dobře promícháme a necháme zchádnout na teplotu stupňů a polijeme dort.

Poleva vystačí na dort o velikosti cm. Mě se to taky stávalo,že jsem měla krém smíchaný s čokoládou ,ale pak jsem se dozvěděla,že se čokoláda nalije na dort a ten se musí naklánět na všechny strany,aby se čokoláda roztekla po celém povrchu. A ne to patlat nožem, jak jsem to dělala.


Přečtěte si, jak jídlo správně připravit a jaké si nachystat suroviny. Vše najdete na webu Recepty. Kategorie: Dorty, Sladké dorty, Dezerty, Tipy a triky. Ahoj všichni,sice jsem četla některé komentáře ohledně polití čokoládou. Jenže chci polít čokoládou celý dort a né jen vrch a boky dát oříšky.


Jen se mi až teď stalo to. Z jednoho mi čokoláda slezla. Postup jak nanést a ozdobit dort čokoládou. VÁNOČNÍ DORTÍKY NA ŠPEJLI Dortíky na špejli neboli cake pops se staly módní záležitostí, proto by letos neměly. Nejprve si rozpusťte čokoládu ve vodní lázni.


Jak na to vám ukážeme ve videu krok za krokem. Pak se pusťte do zdobení. Namáčení Cukroví krátce namáčejte do rozpuštěné čokolády nebo čokoládové polevy.


Jak se připravuje ořechový dort přelitý čokoládovou polevou?

Recept v soutěži Pochoutkový rok upekla Hana Koudelková. Naprosto dokonalý dort , namouduši! Tak popisuje dort s čokoládou Eva Francová, Kuchařka ze Svatojánu.


Kocháte krásnými fotografiemi dezertů v kuchařkách a časopisech, ale nemáte tušení, jak tu nádheru vytvořit na vašem výtvoru? Foto: Flickr Vyhrňte si rukávy a pusťme se do toho! Vyrobit různé ozdoby z čokolády můžete snadno i doma, jen je třeba vědět, jak na to. A výsledek stojí za trochu práce navíc. Základní polevu připravíme rozehřátím čokolády a tuku ve vodní lázni a důkladně promícháme do hladkého krému.


Prohlédněte si zdobení dortu různými technikami jako například zdobení dortu marcipánem, krémem, čokoládou , sněhem, ovocem a jiné techniky zdobení. Inspirujte se u nás jako si ozdobit dort na různé slavnostní příležitosti jako jsou narozeniny, svátek, svatby, promoce, jubilea nebo jen tak pro potěšení. U nás najdete řadu videí, rad a postupů jak na to.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky