středa 8. dubna 2020

Těhotenský test jedna čárka

Chci se zeptat,když se dělá těhotenský test ,a výjde jedna čárka na straně u T,co to znamena,? Jedna čárka zpravidla znamená, že nejste těhotná, dvě čárky jsou příznakem těhotenství. Použití jednotlivých těhotenských testů je různé, proto si důkladně přečtěte příbalový leták.


Spolehlivost těhotenských testů kolísá, proto případnou graviditu musí ještě potvrdit odběrem krve lékař – gynekolog. Test zopakujte následující den, nejlépe ráno.

Jedna silná červená čárka a jedna slabá růžová čárka – zde jsou dvě možnosti. Buď se jedná o falešně pozitivní těhotenský test , kdy žena není těhotná, ale přesto se na testu ukáže slabá růžová čárka. Ahoj chtěla bych se zeptat měla jsem podezření, že jsem těhotná tak jsem si udělala těhotenský test.


Dobrý den jmenuji se Míša mám otázku dělala jsem si 3krát těhotenský test a vyšel mi vždy tak že jedna čarka byla normální a ta druhá slabá přesto jsem to však dostala první dny jsem to měla silné a poslední 4dny už jsem to měla o dost slabší byla by ta možnost že jsem těhotná ? Výsledkem testování je pak buď pozitivní těhotenský test , nebo negativní těhotenský test. Anonymní píše: Ahoj holky,mám jeden dotaz, už den mi vychází (snad) pozitivní tehotensky test ( jedna čárka je slabší - tak doufám že bude pozitivní, zatím čekám pár dní než zkusím další) a uz tak cca tydny mě docela bolí břicho. Ahoj, dnes jsem si dělala těhotenský test, jedna čárka je zcela výrazná a druhá pouze lehce viditelná, pouze jak se člověk pořádně podívá…může to být pozitivní test ? Nebo obě čárky musí byt výrazně viditelné?

Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Těhotenský test , slabá čárka ? Dobrý den, s přítelem se snažíme o miminko měla jsem ovulaci tak jsme měli sex. Před týdnem jsem dva dny spinila a 3. Dnes jsem zkusila ovulační test a byli tam dvě čárky což jedna slabá. Jedna čárka značí, že test je negativní a nejedná se o těhotenství, dvě čárky ukazují na pozitivní výsledek.


Samozřejmě rozhodující slovo má vždy odborník, v tomto případě gynekolog, který musí graviditu potvrdit. Ještě se mi nestalo, že bych měla čárky. Asi před dní mně začalo bolet ze začátku břicho potom to byl podbřišek, byla jsem hodně malátná, chtělo se.


Negativní těhotenský test. O negativním výsledku těhotenského testu mluvíme tehdy, když se kromě kontrolní čárky žádná další čárka neobjeví. Na negativním těhotenském testu tedy bude pouze jedna čárka.


Věřím tomu, že test může být falešně pozitivní , ale něco málo z vlastní zkušenosti: když jsem těhotná nebyla, byla vždy jen jedna čárka , ta druhá nebyla světlá ani. Kamarádce vyšel falešně pozitivně těhotenský test – měla bohužel miímotělní těhotenství. Nejprve se mi ukázala jen jedna čárka , a až po limitu se ukázala druhá.


Velmi slabá , ale byla tam.

Druhý test dopadl stejně. Ahojky holky jen se chci zeptat dělala jsem si těhotenský test a druhá čárka se mi oběvila za dlouho a strašně malinko vyditelná jen když se na to podíváte z určitého úhlu a je opravdu. Včera jsem si test udělala a podle přiloženého návodu se má v případě negativního testu zobrazit jedna čárka , v případě pozitivního testu dvě čárky.


Ale nikde tam není ani zmínka o tom, co znamená, pokud se objeví jedna výrazná a jedna slabší čárka. Jedna zřetelná čárka znamená, že je test negativní – žena není těhotná. Dvě čárky značí těhotenství. Pozor, domnívat se, že žádná čárka znamená negativní výsledek, by bylo špatné – jedná se nejspíše o vadný výrobek, protože čárka (ať jednu nebo dvě) těhotenský test ukáže vždy.


Test je velmi citlivý a spolehlivý. Výsledek lze odečíst již po několika minutách. Jestliže na těhotenském testu po uplynutí několika minut zůstane pouze jedna čárka , pravděpodobně nejste těhotná. Tento výsledek ale není moc jistý, můžete test provádět příliš brzo nebo se může stát, že jste hodně pila a tím i se zředila moč včetně výskytu hormonu nebo ji mohou ovlivnit i některé léky.


Balení těhotenského testu obsahuje buď jeden diagnostický proužek nebo celou sadu. Vloží – li se proužek do vzorku moči, během několika minut se na něm objeví jedna nebo dvě příčné čárky. Vyhodnocení těhotenského testu – kdy je pozitivní těhotenský test ? Každý testovací proužek má dvě zóny, jednu kontrolní a druhou testovací. Jak tedy těhotenský test vyhodnotit? Zbarvila se vám jenom kontrolní čárka ? Vše o těhotenském testu a jedna pikantnost k tomu 13.


Pryč jsou doby, kdy jsme si pro něj chodily jen do lékárny. Dnes již těhotenský test koupíte takřka kdekoli: v drogerii, každém větším obchodě, na benzinové pumpě i na internetu. Dobrý den, dnes ráno jsem si dělala těhotenský test, jedna čárka vyjela úplně normálně, ale ta druhá slabá a jinak zbarvená. S přítelem máme nechráněný pohlavní styk, neberu antikoncepci.


Zkoušel někdo těhotenský test týden před menstruací? Vyšel někomu pozitivní? Nebo druhá čárka byla pouze mikroskopická? Zachytí vůbec těhu test HCG týden před ms?


I o tom se diskutuje na Modrém koníku. Pokud ano, byly obě čárky krásně vidět? Přečti si zkušenosti a názory ostatních. Nabídka těhotenských testů na našem trhu je obrovská, ale jak vybrat ten nejlepší těhotenský test ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky