středa 1. března 2017

Chleba bez kvásku

Chleba bez kvásku

Je to také trochu o vizuelním pocitu, mít chleba hladký, ometený. Jde vyzkoušet i varianta bez posypu múkou, ale podle mě by mohl i hodně popraskat, múka ho chrání. Domácí chleba bez kvasnic recepty, které budete milovat. Asi pred mesiacom som prišla na vašu knihu a začal sa mi otvárať tajomný svet domáceho chleba , vône kvásku.


Chleba bez kvásku

Musím sa priznať, že sa mi podaril až tretí chlebík z ošatky. Výnimočné boli aj moravské koláče “v živote sa ti také koláče nepodarili”- to bola obrovská pochvala od manžela. Zkoušela jsem úplně poprvé péct chleba , tak jsem zkusila jen s hladkou pšeničnou moukou a byl super.


Pekla jsem ho daleko dýl. Bohužel byl chleba vevnitř nedopečený, mokrý. Dobrý den, už asi tři roky peču vlastní chleba z žitného kvásku - většinou pak přidám k žitné ještě špaldu a pšeničnou chlebovou - od oka - Večer před pečením dělám rozkvas s žitnou moukou Nevím proč, ale i když těsto nakyne - hotový chléb klesne - nevím, kde dělám chybu.


Chleba bez kvásku

Chcete si upéct domácí křupavý chleba ? Můžete buď s droždí nebo z kvásku. Je to jak živý organizmus o který se musí neustále pečovat, omlazovat a krmit ho. Vyberte si ze stovek receptů na žitný chleba bez kvásku , které se vám budou snadno a rychle vařit. Kvásku dávám asi 1-lžičky, jinak se mi zdá chleba nakyslý. Mísu přikrývám táckem nebo talířem a po vykynutí (většinou přes noc) hned zpracuji ( bez odpočívání pod mísou) a dávám vytvarovaný bochník do mísy (nebo oválné ošatky) na moukou vysypaný textilní ubrousek.


Tématické fráze: pečivo bez kvasnic domácí pečivo bez kvasnic pečení bez kvasnic žitný chléb z kvasnic zitny chleba z kvasnic chleba bez droždí domácí chléb bez kvásku žitný chléb bez kvasnic kvásek z kvasnic domácí chléb bez droždí domaci chleba bez drozdi domaci chleba bez kvasku množení kvasnic pečení chleba. Chleba bez kvasku recepty, které budete milovat. Ploché chleby jsou upečené do půlhodiny, na ty ve tvaru bochníku si počkáte o něco déle.


Chleba bez kvásku

Všechny chleby, které jsme pro vás připravili, mají společné jedno – nadýchané a křupavé jsou i bez zdlouhavého kynutí. Rozhodli jste se upéct chleba ? Poradíme vám, jak upéct chleba z kvásku i ze sušeného droždí. Tentokrát se vám povede i bez domácí pekárny! Po půl hodině přendáme těsto do rozehřátého hrnce, přiklopíme poklicí a pečeme minut přikryté a minut bez pokličky. Díky za shrnutí #128578; Konečně jsem se odhodlala vrhnout na domácí chleba – začnu pozvolna pšeničným bez kynutí a plánuju se přesunout ke kvásku.


Z dětství si vzpomínám na obrovské kulaté pecny březnického chleba , který pekli. Kváskový chléb bez práce necháme vychladnout na mřížce pod utěrkou. Pokud jste trpěliví a nechcete hnětením ztrácet čas, je tento recept přesně pro vás.


Tak jsem se dočkala a pokus se vydařil! Ihned po upečení můžeme chleba z kvásku opět přetřít ochucenou vodou. Chtěla jsem zjistit, zda mohu upéct chléb pouze z kvásku , přitom použít metodu. Je to sytý chlebíček se skvělou kůrčičkou. Zbylou práci za nás vykoná dlouhé kynutí.


Do doby přípravy jsem zahrnula práci s těstem a pečení. Ze 1g žitné mouky, 1g celozrnné pšeničné mouky, 2g hladké bílé mouky, lžičky soli, g žitného kvásku , bylinek, semínek a koření podle chuti a preferencí a 5ml vody umícháme těsto, které necháme zakryté v míse hodin kynout v teplé místnosti. Nejjednodušší hrnkový domácí chleba bez pekárny i kvásku.


Upečte si domácí křupavý chlebík, který je zcela bezpracný! Připravte si ingredience a můžete se pustit do vaření Chléb z žitného kvásku. Užijte si objevování nových porkrmů a jídel z nejlepších Chléb z žitného kvásku receptů z čech i ze světa.


Holky, vřele doporučuju kváskový chleba. Ode mně mají kvásek všichni v okolí. Chlebík Vás vyjde i mnohem levněji než v obchodě a máte z něj i větší radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky