středa 7. října 2015

Myčka nenapouští vodu

Huge Range Of Fluorescent Tubes. Když myčka nenapouští vodu , jde o nejčastější poruchu, která dokáže pořádně zkomplikovat provoz celé domácnosti. Nemusíte hned volat specializovaného opraváře myček, tento problém zkuste nejprve vyřešit svépomocí. Náš tip: Někdy myčka nenapouští vodu také kvůli malému tlaku ve vodním řadu nebo skřípnuté přívodní hadici. Program skončil, ale vaše nádobí je stále špinavé, mokré a studené?


Pak vám nefunguje ohřev vody.

Na vině bývá nejčastěji topné těleso nebo relé. Obě součástky seženete za. Mám myčku Bosch a od poloviny týdne mě při zapnutí programu jen jako by prskne vodu a pak začne hučet,ale voda do ní neteče. Když se to stalo poprve,tak nakonec si myčka dala říct a spustila,ale další den už ani ťuk.


Ale je pro mě divné,že by měla signalizovat poruchu nějakým číslem,ale to nedělá. Prostě poruchu nesignalizuje,ale vodu nenapouští. Včera myčka jela normálně, ale nevím co mne to raflo a dala jsem tam jiný program, než jsem byla zvyklá. Ale to snad nemá žádný vliv.


A jak zjistím, jestli teče voda u toho ventilu.

Právě že mi připadá, že nenapouští. Když ji zapnu, normálně začne hučet a pak slyším, jak napouští vodu. Teď je ticho po pěšině.


Myčka svítí a nenapouští vodu už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Pračka nenapouští vodu už rozebírají maminky na webu eMimino.


Myčka mi nenapouští vodu , ještě ráno fungovala bez prolémů. Po výměně kohoutů na vodu ve stoupačkách, přestala myčka napouštět vodu. Každý materiál totiž absorbuje rozdílné množství.


Myčka -subj- dnes přestala napouštět vodu. Je to ještě stará dobrá klasika, žádná elektronika. Už jednou se nám to stalo, zkusil jsem ji opravit, napouštěcí ventil byl IMHO v pořádku, na nic jsem nepřišel a když jsem myčku tehdy dal dohromady, myla dál, až do dneška. Do myčky nádobí se asi nenapouští voda, protože myčka odsaje a pak, když se má napouštět, tak chvíli normálně hučí, asi po tu dobu, co se má napustit vodou a pak ztichne a vteřiny se zastaví - program se zastaví. Při otevření za provozu by se měla zastavit, ale jede dál.


Zřejmě chyba v programu? Pokud do vaničky dostane voda, myčka přeruší nastavený program, zastaví přívod vody a spustí čerpadlo pro odtok odpadní vody. I po vypnutí a zapnutí nejede žádný program, jen běží.


Mám myčku Indesit Da přestala mi napouštět i vypouštět vodu , nevíte v čem by mohl být problém?

Pokud myčka nádobí nevypouští vodu je nejčastěji porucha u vypouštěcího čerpadla , ve většině dneších myček nádobí je již použito vypouštěcí. Dnes se zaměříme na tři typy problémů. Tím první je, že myčka vůbec nenapouští nebo nevypouští vodu.


Hned poté se podíváme na to, co dělat, když nejde vůbec zapnout a nakonec i na to, když se voda jednoduše neohřívá. Množství vody, které myčka na. Zablokuje se napousteni, kdyz zjisti, ze nejde vypoustet.


Meli jsme na to taky dvaktat opravare, pokazde stejne, sok, ze nefunuje cerpadlo, ale vycistil to a funguje. Pouze vypoští,nefunguje reset. Dobrý den,máme tuto myčku 3:rokem.


Doposud šlapala jak hodinky. Nejde ani vypnout ani zapnout pouze hučí a vypouští vodu i když ta tam není. Myčka chvíli jede, napouští vodu a pak zahlásí chybu - jednou zazní přerušovaný zvukový signál.


V myčce je voda, lze ji vypnout a po zapnutí svítí kontrolka zvoleného programu. Dvířka zavřu, myčka provede celý program v pořádku až do konce. Další až nové mytí. Pračka nebo myčka přepouští vodu – přetéká: Před započetím jakýchkoliv dalších servisních úkonů na myčce nebo pračce je nutná nejprve kontrola hladinového čidla pečlivým proměřením.


Existuje více druhů hladinových čidel praček a myček.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky