pátek 30. října 2015

Elektrický zubní kartáček diskuze

Elektrický zubní kartáček – používáte? Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Ahoj, já mám už asi let elektrický kartáček Braun Oral B Vitality.


Ze začátku to bylo všechno v pohodě, později se mi začaly obnažovat krčky a zuby jsem měla citlivé. Nakonec jsem to prodiskutovala se zubní hygienistkou, a ta mi el. Tím kartáčkem se nesmí.

Rozsáhlá diskuzní fóra pro rodiče. Těhotenství, poro miminka a batolata. Diskuze podle narození i regionu. Hledáte elektrický zubní kartáček a nevíte, jaký vybrat? Právě pro vás je náš test zubních kartáčků jako stvořený.


Ahoj, prosím o radu, jsou elektrické zubní kartáčky takové zlo? Exmanžel je zubař a vyšiluje děsně. On mi volá snad obden, že má dítě špatně vyčištěné zuby, malé je devět, chce elektrický , no to se může zvencnout, že jí tím zabiju.

Je kartáček takové zlo? Koukala jsem, že už jseou. Kromě srovnání oscilační a sonické technologie je třeba určit, zda se má jednat o elektrický zubní kartáček pro děti, dospělé nebo celou rodinu. Oscilační nebo sonický kartáček ? Na trhu je možné se setkat se dvěma variantami, a proto se často objevuje diskuze nad tím, který typ zvolit.


Jak vybrat elektrický zubní kartáček ? Trh je plný elektrických zubních kartáčků, avšak ne všechny plní svoji funkci čistění dobře. Prodejci elektrických spotřebičů vám ochotně prodají vše, co vypadá jako kartáček. Přitom přiliš nerozumí rozdílům mezi jednotlivými modely. Jak ukázal náš test, jde o kategorii, v níž se napříč jednotlivými modely najde řada rozdílů. Pokud tedy často cestujete a plánujete si na výlety brát i elektrický kartáček , určitě hledisko výdrže baterie při jeho výběru neopomeňte.


Používat elektrický zubní kartáček je určitě prospěšné, ale tak 1:s normálním kartáčkem. Proto by se měl používat, ale jen jako doplněk k běžnému zubnímu kartáčku. Podle nastavení jednotlivých režimů kartáček upozorní krátkým přerušením běhu na každou uplynulou čtvrtinu cyklu, tak aby se každé čtvrtině úst, což je úsek, který kartáček dokáže obsáhnout, dostalo stejné péče.


Vyplatí se elektrický zubní kartáček ? V mnoha ohledech se dá říci, že ano. Nízká hmotnost jej předurčuje k použití i na cestách, několik tisíc kmitů za minutu pak samozřejmě znamená velmi důkladné čištění zubů i dásní.

Jak často si měníte zubní kartáček ? Chci domů koupit elektrický zubní kartáček a nevím jestli vybrat Philips sonicare nebo Curaprox Hydrosonic. Určitě uvítám i odborné názory - dočetla jsem se, že určitě koupit sonický, to jsou oba dva. Lidl nabízí v akci elektrický zubní kartáček Nevadent NAZ 2. Cpro účinné čištění zubů a dásní pomocí vysokofrekvenčních rotačních otáček.


A slecna doktorka jasne doporucila cistit dospelackym Philips Sonicare - v idealnim pripade DiamondClean! Free Shipping Available. Looking For Great Deals?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky