Nevšední reklama na kávu Nescafé Gold. Vystoupení řečníka před naplněným amfiteátrem skončí poznáním k setkání se šálkem kávy. Za celý život potkáte téměř osmdesát tisíc lidí.
My sme však povedali dosť deleniu sa na takých a hentakých kávičkárov! Pozrite si naše video a zistite, aké je tajomstvo. Rozklikni pro info týkající se videa :)!
This video is unavailable. Najnovšia reklama na kávu s Georgeom Clooneym nevyšla práve najlepšie V reklame Nespresso hosťuje George Clooney v populárnom seriáli Hra o tróny, keď zrazu dostane chuť na poriadnu šálku kávy. Reklama na nový Mercedes-Benz GLB. Až sedmimístné SUV nabízí komfort, bezpečí a velký variabilní zavazadlový prostor. GLB je nejflexibilnější kompaktní SUV, který Mercedes-Benz vyrobil, ideální.
V Japonsku se už určitě dávno prodává, akorát se o tom málo ví. Japonci si dělají legraci z tankování během závodů Faneb jedna jedna šikovná reklama na kávu … P. A že je vše jen počítačový trik? Tohle je skutečnost: ODKAZ.
Keď si pozriete štandardnú reklamu na kávu , azda vždy v človeku vyvolá pocit komfortu, oddychu, rodinnej aj osobnej pohody. Marketéri spoločnost Douwe Egberts v Belgicku tento tradičný stereotyp definitívne pochovali. V krátkom spote sa rozhodli otvoriť spoločenskú tému, na ktorú by si v našich končinách trúfol málokto. Německá reklama na kávu Share Tweet Pin it Email WhatsApp Podívejte na německou reklamu na kávu , která je již trochu staršího data, ale i tak přesto rozbuší vaše srdce.
Jedna šálka kávy, ťa ráno neotrávi. Zábavná reklama na značkovú kávu Schümos Coffee. Jeden tábor členov komunity plne podporuje, iní zas považujú týchto ľudí a ich správ.
Spot Something to Share od belgickej agentúry BBDO a produkčnej spoločnosti Lovo Films ukazuje kávu inak ako je bežné, teda spojenú s chvíľkami pohody a oddychu. Značka chce, aby bol jej produkt vnímaný aj ako spôsob na diskusiu o téme, ktorej sa doteraz nevenovala pozornosť. Sympaťák George Clooney v reklamě na kávu Nespresso. Spolupráce Clooney – Nespresso je dlouholetá, poprvé se ale objevil lokalizovaný spot z kampaně „What else“ i u nás. Začínáme poměrně při zdi, ale charizma George Clooneyho, mnohokrát oceněného titulem nejvíc sexy muž na planetě, to všechno převálcuje.
Smiješna reklama za kavu. Kako bi bilo da jutarnji čaj zamijenite jutarnjom kavom? Za žene ovo bi mogla biti definitivno dobra ideja. Oglašivači koriste sve trikove da vas pridobiju na svoju stranu. To Už Nikoho Staršieho Nenašli?
Pozeraj najnovšie videá, komentuj a zdieľaj ich s priateľmi, alebo pridávaj tvoje vlastné videá na Free.
Vyberte si zo širokej ponuky kávy, ktorú vám doručíme až domov, a využite naše akcie. Na Heureke využívame personalizáciu a cielenú reklamu. Na základe vášho správania na Heureke personalizujeme jej obsah. Kliknutím na „Rozumiem“ alebo inam súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na ďalších weboch.
Kávu zalijte nejdřív jen do třetiny, aby se uvolnilo aroma. Nechte ho asi půl minuty pracovat a až potom dolijte zbytek. Zamíchejte, počkejte 3–minuty a máte hotovo. Poctivý český turek je na světě.
A probudí vás lépe než facka od zedníka. Tak si nenechte od nikoho namluvit, že je na něm něco špatně. Tazko radit v takejto situacii, ja len poviem, ako to vidim ja.
Prave vcera som bola s kamosom-poznaju sa cele rodiny- na motorke, uz dlhsiu dobu mi slubil, ze ma prevezie, tak som neodolala a moja polovicka o tom vedela, nebranila mi, skor sa tesila, ze chcem nieco nove vyskusat. Rovnaký názor nekomunikovať s konšpiračnými Hlavnými správami deklaroval aj Miroslav Beblavý. Ten na margo toho, či už nikdy nebude Progresívne Slovensko, Spolu a KDH odpovedať na otázky portálu Hlavnespravy.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.