středa 11. prosince 2019

Pračka whirlpool nejde zapnout

Praní nejde , jak by mělo? Projděte si seznam nejčastějších závad praček a jejich řešení. Nejčastější závady praček a jejich řešení 1. Pračka nevypouští vodu. Tato závada na pračce patří mezi nejčastější.


Příčinou může být ucpaný filtr čerpadla, se kterým si bez problémů sami poradíte.

Orientační ceny náhradních dílů praček uvedeny v Kč včetně DPH. Pokud se stane, že pračka nejde zapnout a ani nereaguje jako je u obrázku vpravo je na. Jsem rá že se Vám to podařilo. Můžete se o příručku obrátit i na stránkách Whirpoolu, když jim zadáte Váš typ pračky, jak jsem ho upravil.


V tomto formátu ji dohledáte i pro náhradní díly. Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah.


Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Můj problém ale spočívá v tom, že mi nejde zpátky nasadit trubka přívodu vody do vrchního ostřikovače (taková ta plastová, vzadu v myčce).

Whirlpool a nyní jsem zjistila, že se netočí vrchní vrtule. Elektrospotřebiče Nikola. Zapnu pračku ale nic nedělá. Vaše jméno: Informuj mne na tento e-mail.


Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Až do této soboty prala bez problémů. Po posledním praní v sobotu displej vůbec nesvítil - neoznamoval ani konec programu. To je jen na doplnění dotazu.


Myčka nejde spustit, zůstává v ní voda nebo po skončení programu nevysouší nádobí. Nejste první ani poslední, kdo tyto problémy řeší. Sepsali jsme návo jak odhalíte nejčastější poruchy – a pokud je to možné, jak je svépomocí také vyřešíte.


Zhasnou veškeré signalizační kontrolky a pračka nejde zapnout. Vo väčšine spotrebičov má zavedenú funkciu 6. Ztratili jste návod k pračce či ledničce? Stáhněte si zdarma oficiální návody, v nichž naleznete veškeré informace.


Hned na začátku programu navíc pračka napustí a hned zase vypustí vodu, poté naskočí chyba F09. Dříve to šlo vypnout, znovu zapnout a pokračovat v praní, teď už nejde ani to. Také se občas objevilo FA.


Prala a občas nevyždímala.

Včera vyprala i vyždímala a dnes vůbec nejde zapnout a vyhodila jistič aniž se rozsvítily kontrolky. Jistič je v pořádku, ale pračka stále nereaguje. Měla jsem závadu na podobné pračce. Pan Pecinovský přijel odvezl si elektroniku, druhý den přivezl a pračka opět funguje.


Myčku jsem celou rozebrala, vyčistila, nakonec jsem zjistila, že je to spuchřelé těsnění. Při zapnutí jakéhokoliv programu se program bezproblému spustí. Nejdříve se pračka 3x krátce protočí, poté se zapíná čerpadlo na odčerpání případné zbylé vody z posledního praní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky